System nagłośnienia

 

 

Zatrzymaj klientów na dłużej

Nagłośnienie w lokalu uprzyjemnia gościom spędzony czas przez to
chętnie wracają ponownie. W sklepach samoobsługowych odpowiednia muzyka sprawia
że „wolniej płynie czas”, klienci dłużej robią zakupy a tym
samym więcej kupują!


To się opłaca! Dodatkowo system nagłośnienia umożliwia
emitowanie komunikatów słownych poprawiając koordynację
pracowników, ponadto stanowi doskonałe medium informowania klientów o promocjach.
Dzięki nagłośnieniu możliwe staje się przeprowadzenie imprez promocyjnych typu urodziny marketu, zabawy dla dzieci, mikołajki itp...




System Nagłośnienia w najprostszej formie składa się z odpowiednio rozmieszczonych głośników, wzmacniacza, mikrofonu i źródeł dźwięku. Rolą źródła dźwięku jest wytworzenie tzw muzyki tła. Jest to przekaz muzyczny bądź muzyczno-słowny. Do tego celu może służyć odbiornik radiofoniczny, odtwarzacz CD, USB, multibox bądź komputer z odpowiednim oprogramowaniem odtwarzający kanał muzyczny emitowany przez Internet. Niekiedy same wzmacniacze wyposażone są w źródła dźwięku. Mikrofony służą do emitowania komunikatów słownych. Występują w wersji stacjonarnej, przenośnej lub bezprzewodowej. Wzmacniacz wzmacnia sygnał z mikrofonu bądź innych źródeł do wymaganego poziomu. Kształtuje też charakterystykę przenoszenia zapewniając właściwy poziom tonów niskich, średnich i wysokich. Ostatni etap stanowią głośniki, które zapewniają odpowiednią projekcję dźwięku.




tylko teraz

 

Profesjonalne nagłośnienie: wzmacniacz i cztery głośniki sufitowe w technice 100V z możliwością podłączenia dwóch mikrofonów za 999 netto! W cenie okablowanie i montaż! ->zapytaj o szczegóły